TORION 639 / 535.

Čini rad zabavnim i povećava ekonomičnost.

Ako tražite kompaktni utovarivač na kotačima za svoje gospodarstvo, koji i u suženim uvjetima ima uvjerljiv učinak, onda ste s TORION-om iz serije manjih strojeva na pravom putu. Svojom agilnošću i ekonomičnošću on osvaja svakoga, koji s njim radi svakog dana.

TORION 639 / 535.

Čini rad zabavnim i povećava ekonomičnost.

Ako tražite kompaktni utovarivač na kotačima za svoje gospodarstvo, koji i u suženim uvjetima ima uvjerljiv učinak, onda ste s TORION-om iz serije manjih strojeva na pravom putu. Svojom agilnošću i ekonomičnošću on osvaja svakoga, koji s njim radi svakog dana.

CLAAS Utovarivači na kotačima | TORION 639 / 535.

Vaše prednosti.

  • Snažni Yanmar motor sa snagom do 50 kW (68 KS)
  • Maksimalna stabilnost i sigurnost položaja u svim terenskim uvjetima, zahvaljujući optimalnom položaju težišta i niskoj konstrukciji
  • Maksimalna preglednost unaokolo i optimalna vidljivost nosača alata u svakom položaju zahvaljujući konusnom podiznom okviru i promišljenom konceptu kabine
  • Do 8 LED ili halogenih radnih reflektora za optimalne uvjete svjetla pri noćnim radovima
  • Mala visina prolaza, manja od 2,5 m
  • Izuzetna manevarska sposobnost zahvaljujući pregibnom kutu od 40° (optimalno kod radova u suženim uvjetima)
  1. Yanmar motor sa snagom do 50 kW (68 KS)
  2. Hidrostatski vozni pogon s dva stupnja brzine
  3. Pregibni njihajući zglob
  4. Nosač alata s hidrauličnim uređajem za brzu izmjenu
  5. 3. i 4. upravljački krug
  6. Z kinematika s paralelnim vođenjem u režimu paleta
  7. Konusni podizni okvir
  8. Mehanički prikaz nagiba
  9. Nisko vjetrobransko staklo
  10. Velika, pregledna kabina s intuitivnim konceptom rukovanja
  11. Mala visina prolaza od maks. 2,5 m sa svim vrstama guma
  12. Savijeno stražnje staklo, stupovi pomaknuti naprijed i uska hauba motora za najbolju vidljivost prema straga
  13. Ulazna vrata koja se mogu blokirati prema straga

Koncept rasvjete.

Po izboru, LED ili halogeni radni reflektori omogućuju dobro osvjetljavanje okruženja na 360°.

  • A. Četiri LED ili dva halogena reflektora sprijeda u krovu kabine
  • B. Nosač prednjih svjetala za vožnju po cesti i žmigavci
  • C. Nijedan, dva halogena, dva ili četiri LED reflektora straga na krovu kabine
  • D. Stražnja svjetla, reflektori za vožnju unatrag i žmigavci straga
  • E. Rotacijsko svjetlo

TORION

ModelRadna težina1 (kg)Prekretni teret potpuno svinuto (maks.)2 (kg)Motor

Maksimalna snaga motora (ECE R 120) (kW/KS)

Radna hidraulika l/bar
63956003850Yanmar 4TNV98C50/6877/230
53551803450Yanmar 4TNV98C46/6377/230

1 Navedene vrijednosti variraju ovisno o gumama, utovarnoj lopati za zemlju (kapacitet utovarne lopate prema ISO 7546, može u praksi biti 10% veći, stupanj punjenja utovarne lopate ovisi od dotičnog materijala) i varijante kinematike i vrijede uključujući sva sredstva za podmazivanje, pune spremnike goriva, kabinu ROPS / FOPS i vozača. Dimenzija guma i dodatna oprema mijenjaju radnu težinu i prekretni teret.

2 prema ISO 14397-1.

Najznačajnije karakteristike.

Jednostavno siguran.

U urednoj i preglednoj kabini će se svaki vozač odmah snaći. Intuitivni koncept upravljanja se lako svladava i čini stroj sigurnim i svestranim za sva korištenja u dvorištu i u staji.

Jednostavno stabilan.

Pregibni njihajući zglob ne samo da optimalno odgovara za sve radove u suženim prilikama, već svojim kutom njihanja od 10° također osigurava udobnost vožnje, stabilnost i postojanost. Kod maksimalne visine prolaza od 2,5 m (neovisno od guma) čak i niski prolazi u zgradi za TORION ne predstavljaju problem.

Jednostavno riješeno.

Optimizirana kinematika Z omogućuje paralelno vođenje paletne vilice preko čitavog područja dizanja bez naknadnog ručnog upravljanja. To i konični podizni okvir, koji omogućuje optimalni prikaz nosača alata u svakom položaju, rasterećuju vozača kod svih radova.

Jednostavno pregledno.

Veliko vjetrobransko staklo s dubokim dosegom, zaobljeni stražnji prozor i prema napred pomaknuti okviri vjetrobrana stupa B pružaju neograničenu vidljivost iz prostrane kabine. Kako ulazna vrata tako i desni bočni prozor mogu se zatvoriti prema otraga.